30 december, 2008

Stök och bök

De senaste dagarna har verkligen gått i ett, vet knappt hur jag orkat med men på något sätt så har allt gått. Har fått allt gjort och inte haft så fasligt ont. Sovit extremt gott om nätterna, beror både på medicinerna samt att Sambon är hemma igen efter att ha varit iväg några dagar.
Även om ångesten smygit sig på då och då för allt som varit att göras så har jag fixat det, utan tårar och panikattacker. Är lite stolt över mig själv faktiskt.

Under julrean har det shoppats en del, men har ändå gott samvete då den konsumentfria månaden börjar i januari. Mitt och en väns påhitt, vi ska även börja simma vilket jag anser vara en perfekt träning. Belastar inte kroppen något men ökar ändå konditionen.

Vi har även köpte lite nya möbler till hemmet. Det är så himla kul att pyssla här hemma, älskar vår lägenhet. Älskar min Sambo, vår hund och vårt liv.

Allt inför nyår är också fixat, fixade det sista vinet idag strax innan jag stötte på svärmor som fick agera smakråd när jag köpte ett par nya jeans/byxor från Day. 999kr och sen 50% på det, det är bra rea!

I morgon ska jag även påbörja mitt nyårslöfte inför 2009, det tillsammans med Svärfar!

XOXO

Inga kommentarer: